Meest gestelde vragen

- Hoe kan ik bestellen?

 U kunt uw bestelling plaatsen in 4 stappen.

Stap 1: Bestel uw gekozen artikel(en) door deze toe te voegen aan uw winkelwagen of op `bestellen` te klikken. Let bij het bestellen goed op of uw maat in de door u gewenste kleur verkrijgbaar is. Kies uw betaalwijze. De totaalprijs van de bestelde artikelen wordt berekend.

Stap 2: Vul uw gegevens in. De met een * gemarkeerde vakjes zijn verplichte velden.

Stap 3: Kies voor Nederland, België of Duitsland. De verzendkosten worden berekend. Bevestig uw bestelling en ga akkoord met de algemene voorwaarden.

Stap 4: Uw bestelling is definitief. U ontvangt een e-mail op het door u opgegeven adres. Let op dat u het bericht krijgt dat een email wordt verzonden. Wanneer niet alle 4 stapen doorlopen zijn, ontvangen wij uw bestelling niet !

Bij elke stap kunt u terug via < , links boven op uw werkbalk.

 

- Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland: De verzendkosten bedragen 3,95 euro of 4,95 euro. Uw artikel(en) wordt/en in het laatste geval via Pakketpost of brievenbuspakketje verzonden, met track&trace.

Voor België en Duitsland bedragen deze 11,95 euro voor verzending met track&trace (tot 2 kg).

- Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

Bij bestellingen boven 100,00 euro betaalt u geen verzendkosten. Indien u uw bestelling echter (deels) retourneert en het aankoopbedrag onder € 100,00 komt, wordt een bijdrage van 4,95 euro ingehouden op het terug te betalen bedrag.

Indien er sprake is van een nalevering betaalt u geen verzendkosten.

Indien u een kadobon bestelt betaalt u geen verzendkosten.

 

- Kan mijn bestelling onder rembours verzonden worden?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

 

- Wat zijn de betalingsgegevens wanneer ik vanuit het buitenland overmaak?

IBAN Rekeningnummer NL46INGB0006189732 t.n.v. Lingerie&Zo (NL). Vermeld bij betaling vanuit het buitenland altijd de volgende codes: 

IBAN : NL46INGB0006189732             BICCODE: INGBNL2A

 

- Hoe werkt iDeal en is het veilig ?

Met iDEAL kunt u veilig, vertrouwd en gemakkelijk uw online-aankopen afrekenen (Alleen in Nederland). Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Lees meer

 

- Hoe werkt een kortingsbon of kortingscode ?

Vul de kortingscode (rechts onder op de bon) in tijdens uw bestelling en uw korting wordt direct verrekend.

 

- Wat betekent het als er na bestellen staat: Het artikel is uitverkocht. De levertijd bedraagt 10 dagen ? Dan is het artikel niet direct bij ons op voorraad en wordt nabesteld en tussen 3 en 10 werkdagen geleverd.

 

- Wat als ik mijn bestelling wil retourneren

Uiteraard kunt u door u bestelde artikel(en) retourneren. Hiervoor geldt een periode van 7 dagen. Stuurt u éérst een email (info@lingerieenzo.nl) of geef het telefonisch door. U kunt evt. ook gebruik maken van het herroepingsformulier onderaan de Algemene Voorwaarden. In dat geval heeft u 14 dagen tijd om zonder opgaaf van reden te retourneren.

Stuurt u het/de artikel/en in originele staat, in originele verpakking, mét kaartje(s), zonder pas- of draagsporen, zonder in elkaar gevouwen cups, retour aan:

Lingerie&Zo (Of: José de Laat*)

Schout van Doernestraat 8

5237 WH 's-Hertogenbosch

   *A.u.b. geen "Lingerie&Zo" vermelden als u een artikel per enveloppe retour stuurt i.v.m. zoekraken bij PostNL

Het retour zenden van artikelen is voor uw rekening en risico. het/de artikel/en in originele staat, dus zonder beschadigingen, luchtjes, etc. retour is/zijn ontvangen, storten wij het aankoopbedrag** terug op uw rekening.

    **Indien uw bestelling kosteloos verstuurd werd omdat uw bestelling meer dan 100,00 euro bedroeg, wordt - als u uw bestelling niet volledig behoudt en daarmee onder 100,00 euro komt - een bijdrage van 4,95 euro in mindering gebracht op het terug te storten bedrag (Zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden).

 

- Wat als ik een kadobon heb gekregen ?

Plaats uw bestelling en kies voor "vooraf overmaken". U ontvangt een e-mail voor uw eventuele bijbetaling.

- Hoe kan ik een kadobon bestellen ?

Kies voor een Kadobon en geef het gewenste bedrag aan en het aantal kadobonnen (veelvoud van 10 en 15 euro en combinaties daarvan). Je kunt de kadobon bestellen en (laten) versturen naar de gelukkige ontvanger per post. De kadobon heeft een geldigheidsduur van een jaar.

- Hoe werkt de Kadoservice ?

Je bestelt een artikel en bestelt daarbij ook het product “Kadoservice” onder DIVERSEN(&ZO)Lees meer

 

- Waar vind ik de Algemene Voorwaarden van Lingerie&Zo ? Klik op de link:

 Algemene voorwaarden

 

- Wat is de levertermijn ?

Normaal gesproken geldt: vóór 15.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Aangezien de verzending via MyParcel door PostNL wordt verzorgd, kunnen wij dit niet garanderen. Wanneer een artikel niet (direct) op voorraad is, wordt u via e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van uw bestelling.

 

- Hoe kan ik iets ruilen ?

Artikelen kunnen binnen 7 dagen na levering worden geruild, mits het betreffende artikel in originele staat, zonder pas- of draagsporen, zonder in elkaar gevouwen cups en voorzien is van de originele verpakking en labels. Indien het artikel niet in originele staat is kunnen wij het artikel niet accepteren. De verzendkosten en het risico van verzenden zijn voor uw rekening. Ruilen UITSLUITEND na telefonisch of schriftelijk (e-mail) contact. Op het moment dat Lingerie&Zo uw retourartikel heeft ontvangen, ontvangt u een e-mail en wordt het nieuwe artikel verzonden. De verzendkosten van het ruilartikel zijn eenmalig voor Lingerie&Zo, bij een 2e of 3e ruiling voor u en deze zijn dan voor uw rekening. Deze extra verzendkosten dient u vooraf over te maken.

- Kan ik iets terugsturen zonder ruilen ? Hoe werkt retour sturen van artikelen?

De retourzending dient u vooraf via e-mail te melden aan info@lingerieenzo.nl met uw naam, uw bankrekeningnummer en het factuurnummer. De verzendkosten en het risico van verzenden zijn voor uw rekening. U mag de bestelde artikelen binnen 7 dagen na ontvangst retourneren aan Lingerie&Zo mits het betreffende artikel in originele staat, zonder pas- of draagsporen, zonder (rook)luchtjes, zonder in elkaar gevouwen cups en voorzien is van de originele verpakking en labels. Wanneer een artikel niet in originele staat is, kunnen wij dit niet accepteren.

 

 - Hoe bepaal ik mijn bh-maat?

Lees meer

 

- Komt Lingerie&Zo ook op bedrijfsfeestjes, jubilea, Ladies Night's e.d.?

Nee, helaas doet Lingerie&Zo dit zelf niet meer

- Hoe kan ik een lingerieparty geven? 

Helaas geeft Lingerie&Zo zelf geen lingerieparty's meer

 

 

- Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

U kunt uw vraag stellen bij onze afdeling Klantenservice, via e-mail of telefoon 06 13441170.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
  • Lingerie&Zo
  • Kadoservice
  • Lingerieparty
  • www.mijnwebwinkel.nl
  • WebwinkelWijzer
  • SofortBanking
  • Veilig betalen via iDeal
  • PostNL

Archief gastenboek

Archief gastenboek

© 2006 - 2022 LINGERIE&ZO | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel